wtorek, 3 maja 2011

Fragment 1

No i znowu się zaczęło... rok szkolny. To już drugi rok w tym durnym gimnazjum. Znowu codziennie będę się spotykać z tymi debilami z klasy. ''Ej, patrzcie, idzie Rebeka! REBEKA! Hahahaha! Imię jak dla czarownicy!'' albo ''O, znowu założyła ten wieśniacki sweterek!''- już słyszę te komentarze na mój temat. Nie wytrzymam psychicznie tego roku. Nawet pani psycholog ma mnie dosyć. Ale co mam zrobić? Muszę chodzić do tej przeklętej szkoły. Muszę cierpieć przez moje idiotyczne imię. Co mamie strzeliło do głowy, żeby tak mnie nazwać?! No, i muszę też cierpieć, przez to, że nie lubię różowych spódniczek. Nie lubię kolorowych ciuszków! Szkoda tylko że lubią je dziewczyny z klasy. To dlatego mam opinię wieśniaczki nieznającej się na modzie. Ubiorem powinno się wyrażać kolor swojego życia. Nie ma się co dziwić, że ubieram się na czarno.

5 komentarzy:

  1. Magda do Jagody: Może zamiast pisać nowego posta z kontynuacją tej samej akcji, przedłużyć tego? Co o tym sądzisz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześc . Dodałam cię już do obserwowanych . ; )
    Mam do ciebie jeszcze jedną proźbę , biore udział w drugim konkursie , czy mogłabyś wejść na jej profil , zacząc obserwować i napisać , że tą strone poleciła ci www.ambitiouslyxcrazy.blogspot.com/ ?

    PS Na pewno się odwdzięcze ! ; )
    Tu jest jej link :
    http://patricia-vintage.blogspot.com/2011/05/szerokie-ramiona.html#comments

    OdpowiedzUsuń
  3. Jagoda do Magdy: jak chcesz to możesz ten nowy fragment do tego przyłączyć zoboczymy jak wyjdzie

    OdpowiedzUsuń
  4. dzieki za wiadomosc!ja oczywiscie tez obserwuje(i licze na to samo:))

    ps.blog zapowiada sie bardzo interesujaco,razem to piszecie?

    OdpowiedzUsuń